تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/08/10 - 12:19
کد خبر: 486536

خرید و قیمت دوربین سیمکارتی وای فای رم خور (سری جدید)

خرید و قیمت دوربین سیمکارتی وای فای رم خور (سری جدید)

در این مقاله انواع دوربین های سیمکارت خور را به هم راه قیمت دوربین سیمکارتی و مزایا و معایب هری یک از دوربین های سیمکارتخور را با بهترین قیمت برسی خواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این مقاله انواع دوربین های سیمکارت خور را به هم راه قیمت دوربین سیمکارتی و مزایا و معایب هری یک از دوربین های سیمکارتخور را با بهترین قیمت برسی خواهیم کرد.

انواع دوربین سیم کارت خور

تنوع دوربین های سیم کارت خور بسیار بالا می باشد، دوربین های سیمکارتی با توجه به نصب بسیار آسانی که دارند بیشتر برای باغ، ویلا و مکان هایی که کابل کشی یا بدتر سازی سخت می باشد از دوربین های سیم کارتی استفاده خواهد شد، قابلیتی که دوربین های سیمکارت خور را یکی از دوربین های محبوب در بازار کرده است این می باشد که نیازی به مودم وای فای ندارد برای مثال شاید شما شاید بخواهید یک یا چند دوربین برای باغ ویلا نصب کنید و مودم هم نداشته باشید پس بهترین و بصرفه ترین انتخاب شما دوربین سیمکارت خور می باشد.

خرید و قیمت دوربین سیمکارتی وای فای رم خور (سری جدید)

امروزه دوربین سیمکارت خور پیشرفت چشمگیری در بازار پیدا کرده است زیرا هم نصب بسیار آسانی دارد که توسط خودتان انجام می شود و هم اینکه نیازی به تخصص برای نصب ندارد و نصب آن ها شاید کمتر از 10 دقیقه انجام شود.

انواع دوربین سیمکارتخور بیسیم را در ادامه نام می بریم:

  • دوربین زم دار سیم کارت خور
  • دوربین لامپی سیمکارت خور
  • دوربین چرخشی سیمکارتی
  • دوربین سیمکارت خور خورشیدی
  • دوربین خودرو سیمکارتی

دوربین سیم کارت خور ارزان

حال میخواهیم برسی کنیم آیا خرید دوربین مداربسته سیمکارتی بصرفه می باشد یا خیر؟

دوربین های سیمکارت خور قیمت بیشتری نسبت به دوربین های معمولی در بازار دارند شاید در نگاه اول وقتی قیمت دوربین سیمکارت خور را مشاهده کنید از خرید آن منصرف شوید اما میخواهم باید مثال ساده به شما را متقاعد کنم که بسیار بصرفه می باشد، همانطور که میدانید دوربین های سیم کارتخور نصب بسیار آسانی دارند که این قابلیت باعث محبوبیت این دوربین شده است، اما میخواهم با جزئیات بیشتر امکانات دوربین سیمکارتی را برسی کنیم، دوربین سیمکارتی دارای سنسور و آژیر حرکتی می باشد و به محض حرکت بر روی گوشی شما اطلاع خواهد داد پس بجای دزدگیر هم برای شما کار میکند.

خرید و قیمت دوربین سیمکارتی وای فای رم خور (سری جدید)

در صورتی که از مدل های چرخشی دوربین سیمکارت خور استفاده کنید که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد شما با یک یا دو دوربین میتوانید یک محیط بزرگ را پوشش کامل دهید و نیازی به نصب چند دوربین و هزینه اضافه نیست مگر در موارد خاص! دوربین های سیمکارت خور مجهز به سیستم تعقیب سوژه هم می باشد که با استفاده از اپلیکیشن موبایل میتوانید آن را فعال و استفاده کنید.

برای مکان هایی مثل باغ، ویلا زمین های کشاورزی یا دامداری یا هر محیطی که سیم تلفن برای مودم وای فای ندارید بی شک از دوربین سیمکارت خور استفاده کنید زیرا دوربین های سیمکارت خور به جای مودم هم برای شما کار میکند و می توانید از اینترنت سیمکارت دوربین مداربسته استفاده کنید و سیم کارت آن فقط مختص دوربین نمی باشد. (برای مثال گوشی شما از وای فای دوربین قادر است استفاده نماید.)

معایب دوربین سیم کارتی

دوربین های سیم کارت خور نسل جدید دوربین های بیسیم می باشد، تنها عیبی که این دوربین ها داند این است که وقتی دوربین به سرقت برود اطلاعات دیگر به تصاویر ضبط شده دسترسی ندارید که این هم راهکار دارد.

مزایا دوربین سیمکات خور

مزیت دوربین های سیمکارتی این است که با هر بودجه ای می توانید آن ها را تهیه کنید از 2 میلیون تا به بالا قیمت گذاری شده است که هر فردی بتواند از آن ها استفاده نماید، استفاده از دوربین های سیمکارت خور مزایای بسیار زیادی دارد که در لیست زیر آن ها را برسی میکنیم:

  • نصب بسیار آسان
  • مدیریت از طریق اپلیکیشن موبایل
  • راه اندازی بدون نیاز به کابل کشی و نصاب
  • قیمت مقرون بصرفه نسبت به دوربین های دیگر
  • قابلیت های بسیار زیاد نسبت به دوربین کابلی
  • ارسال سریع تصاویر در فواصل دور بصورت آنلاین
  • دارای تنوع بالا و مدل های زیاد و خاص
  • عمر مفید و عملکرد بالا

در دنیای امروزی بهتر است که از تکنولوژی فوق العاده دوربین سیمکارت خور استفاده کنیم و با ورود به دنیای هوشمند هر لحظه خانه و محل کار خود را فقط با یک گوشی کنترل و نظارت آنلاین داشته باشیم.

دوربین سیم کارتی فضای باز

دوربین های سیمکارتی همانطور که میدانید تنوع بسیار بالایی دارد برای فضای بیرون می توانید از دوربین های اسپید دام 2 و 5 مگاپیکسل استفاده کنید یا اگر فضای بسیار بزرگی دارید از دوربین های زوم دار سیمکارت خور استفاده نماید، دوربین سیمکارتی که برای فضای باز استفاده میکنید حتما دقت داشته باشید که ضد آب و ضد گرد و غبار باشد تا به دوربین شما آسیب وارد نشود و استاندارد های لازم را دارا باشد.

خرید و قیمت دوربین سیمکارتی وای فای رم خور (سری جدید)

قیمت دوربین سیمکات خور

دوربین های سیمکارت خور در بازار قیمت مقرون بصرفه ای دارد سایت نسل جدید دوربین سیمکارت خور و بیسیم به صورت تخصصی در این موارد مشعول می باشند زیرا نیازی به هزینه نصاب و تجریزات جانبی و بستر سازی یا لوله کشی و کابل کشی را ندارید.

برای خرید دوربین های سیمکارت خور با شماره های 09380389081 - 09050208350 در ارتباط باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
رقم هدیه روز معلم مشخص شد
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور
نتانیاهو: با یا بدون توافق به رفح حمله می‌کنیم
آقای اژه‌ای برای رفع هرگونه نگرانی در تضییع حق طلبه خوزستانی دستور به بررسی مجدد دهید
طباطبایی: اظهارات نصیری تکرار یک شوخی بی‌مزه است/ رسولی:حرف‌های نصیری ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top